Виховні заходи

День пам’яті жертв голодоморів

Вічна пам’ять замореним голодом!image

 Сьогодні поширена думка, що говорити про голод – це озиратися назад, це блукати серед могил. Дорога в майбутнє пролягає через минуле. Потрібно осмислити власну історію, зрозуміти її, бо все повторюється у цьому світі.

З нагоди вшанування пам’яті жертв голодоморів в Бабинецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів заступником директора з виховної роботи, вчителем історії Масальською С.Я. був проведений виховний захід «Господи! Любов’ю тих, що впали на світанні Ти освяти цей хліб, що на столі». З метою гідного вшанування загиблих від геноциду Українського народу, вчиненого тоталітарним сталінським режимом шкільним бібліотекарем Самусенко А.В. створено тематичну виставку «Голодомор 1932-1933 рр.  – геноцид українськоimage (7)го народу». На заході був присутній селищний голова  Купраш А.О.

Багатостраждальна історія нашого народу. Ми не навчені забувати її чорних сторінок. На знак вшанування жертв голодомору були запалені свічки пам’яті. Всі присутні в залі пом’янули померлих хвилиною мовчання.

Вічна пам’ять замореним голодом. Про кожну усмішку, що згасла передчасно, ми пам’ятаємо вічно. Хай пам’ять про всіх про всіх невинно убієнних згуртує нас, живих, дасть нам силу та волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави на власній землі.

Заступник директора з виховної роботи

Масальська С.Я.

image (5)   image (2) image (3)   image (9) image (4)   image (1)    image (6)  2

 

ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ПИСЕМНОСТІ 

Мово рідна, квітуй і шануйся!

image (2)Ти все стерпіла й ожила,

Тебе топтала «нечесть рідна»,

На посміховисько вела.

Та ти, неначе фенікс, воскресала

І знов здіймалася у вись…

Щорічно 9 листопада Україна святкує День української мови та писемності. З цієї нагоди в стінах Бабинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів учні 4-Б класу (класний керівник Ярмола Н.В.) з допомогою бібліотекаря Самусенко А.В. підготували свято «Мово рідна, квітуй і шануйся!».

На свято були запрошені учні 2 – 4 класів, вчителі та батьки. Діти розповіли присутнім про тернистий шлях, який пройшла наша мова від минулого до сьогодення. Подібних випробувань та знущань не знала жодна мова, жодна держава. Згадали просвітителів Кирила та Мефодія, преподобного Нестора Літописця. Не забули й геніального українського поета, художника й мислителя – Т.Г. Шевченка. Протягом заходу звучали вірші та пісні, присвячені нашій мелодійній мові.

Закінчилися свято  піснею «Мова єднання» у виконанні учениці 9 класу Кушнірук Ольги та учнів 4-Б класу.

То ж будьмо гідними нашої землі та нашої мови!                                                                                                                                                                                                                                                                       Ярмола Н.В.,                                                                                                                                                                                                          вчитель початкових класів

image   image (1) image

Відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Європі

«Пам’ятаємо. Перемагаємо»

24 березня 2015 року Президент України Петро Порошенко видав Указ «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни». Метою цього указу є:images

  • гідно вшанувати подвиг Українського народу, його визначний внесок у перемогу антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні;

  • висловити повагу усім борцям проти нацизму;

  • увічнити пам’ять про загиблих воїнів, жертв війни, воєнних злочинів, депортацій та злочинів проти людяності, скоєних у роки війни;

  • посилити турботу про ветеранів війни, учасників українського визвольного руху цього періоду, жертв нацистських переслідувань;

  • утвердити спадкоємності традицій воїнів – переможців нацизму та нинішніх захисників Вітчизни, консолідувати суспільство навколо ідеї захисту України.

Указом в Україні встановлюється День пам’яті та примирення, який повинен відзначатися щороку 8 травня.

Історична довідка

Друга світова війнimages (1)а (01.09.1939 – 02.09.1945) – найкривавіший глобальний конфлікт, у ході якого загинуло за різними оцінками від 50 до 85 мільйонів людей. Упродовж 21 місяця цієї війни СРСР та Третій Рейх виступали як союзники, а від 22.06.1941 вступили у військову конфронтацію, що увійшла в історію як німецько-радянська або, в радянській історіографії, Велика Вітчизняна війна 1941–1945 років. Цей конфлікт не є тотожний поняттю Другої світової війни. Війна між СРСР і Німеччиною та її союзниками була складовою більш широкого хронологічно і географічно глобального конфлікту, про що раніше дуже часто забувала згадувати радянська історіографія, а тепер – російська пропаганда.

Війна для України почалася 1 вересня 1939 р. із нападу нацистської Німеччини на Польщу. Цього дня німецька військова авіація  бомбардувала Львів та інші міста. Від 17 вересня учасником Другої світової війни на боці Німеччини став Радянський Союз.

Внаслідок переділу Центральної і Східної Європи між нацистами і комуністами до складу Радянського Союзу у 1939 році були включені території Західної України та Західної Білорусії, а в 1940 році – країни Балтії, Бессарабія та Північна Буковина. Таким чином, можна говорити про те, що термін «Велика Вітчизняна війна» для України (червень 1941 – травень 1945) з історичної, хронологічної і географічної точки зору некоректний від першого дня війни – 1 вересня 1939 року, і до останнього – 2 вересня 1945 року. Друга світова війна для України не обмежувалася лише бойовими діями та окупацією її сучасної території, але й включала участь українців у бойових діях на всіх воєнних театрах.

Для України Друга світова війна – національна трагедія, під час якої українці, позбавлені власної державності, змушені були воювати за чужі імперські інтереси і часами вбивати інших українців. Поруч із тим, слід наголосити на внеску саме українців у розгром нацизму і згадати як про солдат Радянської армії (понад 6 млн) та вояків УПА (понад 100 тис.),DSC07326 так і про тих українців і вихідців з України, які перебували у військових з’єднаннях інших держав: Польщі (120 тис. у 1939 р.), США (до 80 тис. у 1945 р.), Канади (до 45 тис. у 1945 р.), Франції (до 5 тис. у 1940 році). З різних причин українці воювали і по інший бік: у військах Німеччини (від 600 осіб у 1939 році до 250 тис. у 1941-45 рр.), Румунії (24 тис.), Угорщини (до 20 тис.), Словаччини (до 2 тис.), Хорватії (1,5 тис.). 

Прямі людські втрати України у Другій світовій війні становлять 8-10 млн. осіб, економічні – 285 млн тогочасних рублів. Разом з тим, Друга світова війна відкрила для українців руйнівну “силу” обох тоталітарних режимів. Всім відомі злочини нацистів на окупованих територіях України (Голокост, розстріли мирного населення, спалення сіл). Разом з тим довгий час замовчувались численні злочини комуністичного режиму на нашій землі. Серед яких – розстріли політичних в’язнів у Західній Україні в червні-липні 1941 року, знищення центру Києва восени 1941 року; підрив Дніпрогесу і знищення в Одесі поранених червоноармійців, скинутих в море разом із санітарними машинами тощо.

Із Україною також пов’язане і завершення війни. 2 вересня 1945 р. генерал Кузьма Дерев’янко від імені СРСР приймав беззастережну капітуляцію Японії.

Мак як символ пам’я1617020ті в Україні

Червоний мак як символ пам’яті жертв війни вперше використано в Україні на заходах, приурочених до річниці завершення Другої світової війни у 2014 році. Дизайн українського червоного маку розроблено за ініціативи Українського інституту національної пам’яті та Національної телекомпанії України; автором символу є харківський дизайнер Сергій Мішакін. Графічне зображення є своєрідною алюзією: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого – кривавий слід від кулі. Поруч з квіткою розміщено дати початку і закінчення Другої світової війни та гасло. Минулорічним було «Ніколи знову».

Цього року за нагоди 70-тої річниці перемоги над нацизмом ми пропонуємо нове гасло: «Пам’ятаємо. Перемагаємо». Ми пам’ятаємо, якою страшною трагедією для українців була Друга світова війна. Ми пам’ятаємо, що агресора зупинили спільними зусиллями об’єднані нації. Ми пам’ятаємо, що той, хто захищає свою землю, завжди перемагає. Ця пам’ять робить нас сильнішими. Вона — запорука неминучості нашої перемоги сьогодні.

День пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф20131504233553

23 квітня — у шкільній бібліотеці для учнів 7 класу відбувся навчально-виховний захід «Чорнобиль — чорний біль України», приурочений до Міжнародного дня пам’яті жертв Чорнобиля.

Метою заходу було згадати про трагедію віку – вибух на ЧАЕС, поглибити знання учнів про неї, визначити негативний вплив аварії на стан навколишнього середовища та здоров’я населення, виховувати особисту відповідальність та співпереживання кожного учня за все, що відбувається навколо, вчити сприймати чужу біду, чужий біль як власний, сприяти формуванню патріотичних почуттів у школярів.

Учні згадали героїв – ліквідаторів аварії. Вшанували їх хвилиною мовчання…Бібліотечний урок — Чорнобиль 

 image (2)  image (6)  image (4)    image (5)   image (1)  image

«БУДЬМО МУЖНІМИ, ЗБЕРЕЖЕМО УКРАЇНУ — ЗБЕРЕЖЕМО СЕБЕ»

Саме під таким гаслом 23 січня 2015 року наша школа зустрічала дорогих нам гостей — славних захисників нашої держави,  мужніх земляків — воїнів АТО: Костецького Вячеслава Павловича, Лосенка Ігора Петровича, Чернявського Артура Віталійовича.загружено
Допомога та підтримка словом інколи далеко не менш важлива, ніж допомога матеріальна.Наші хлопці, які сьогодні на фронті щодня ризикують життям заради кожного з нас, чекають вістей з дому ще більш палко, ніж бронежилетів чи касок. Отже, педагогічний колектив та учні нашої школи також вирішили подякувати захисникам мирного неба, які ставкою «ціною у власне  життя» оберігають наші домівки від війни.

Учні 7 класу на чолі з вчителем історії Масальською С.Я. підготували виступ присвячений Дню Соборності України. Музичний колектив «Червоні маки» під керівництвом вчителя музичного мистецтва Миколаєнко В.С. порадував гостей патріотичною піснею «Про Україну» (слова і музика Наталії Май). Щоб підтримати бойовий дух наших АТОвців та висловити свою вдячність, учениці Кравчук Катерина та Борхаленко Яна продекламували гостям власні поезії. Кравчук Катерина, учениця 11 класу, виконала вірш «Ми ж українці, ми ж одна сім’я», який дівчина написала під впливом сьогодення. Борхаленко Яна, учениця 8 класу, продекламувала вірш «Живе і вічно житеме країна…», який увійшов до першої збірки юної поетеси «Моя муза на крилах свободи».  У кожному рядку поезії звучав біль за рідну сплюндровану землю, за народ, що змушений протистояти ворогові. Учні школи намалювали малюнки, написали листи з побажаннями здоров’я, мужності, перемоги нашим воякам. Учениця 6 класу Федієнко Аліна прочитала вірш-молитву «Молитва за солдата» (автор Іванна Ротчук). Після виступу учні спілкувалися із нашими гостями, які підготували для юних патріотів справжні повчальні історії. По закінченню зустрічі діти довго не відходили від воїнів АТО.  Вони  бажали нашим хлопцям перемоги та просили переказувати солдатам, які зараз на передовій, повернутися додому живими!

Ми безмежно вдячні нашим землякам за те, що вони не змогли стояти осторонь і стали на захист мирних жителів та кордонів України.

І саме за це їм наша людська вдячність і низький уклін.

image (16)

image image (15) image (14) image (13) image (10) image (7) image (1) image (4)image (3)image (6)


 

 

 

 

 

 

 

image (2)

image

 «СЛУХНЯНИМ ДІТЯМ ЧИТАТИ — ЗАБОРОНЕНО !!!»

Протягом грудня місяця у шкільній бібліотеці відбулися голосні читання книги Лариси Ніцой «Неслухи і вередулі». У цій книзі зібрані повчальні історії, які допомагають дітям рости чемними, ввічливими, поважати дорослих та однолітнів. Учні початкових класів із задоволенням відвідали такі бібліотечні уроки. Діти приймали активну участь у читаннях, обговорюючи кожну нову історію даної книги.

image image (8) image (7) image (6) image (3) image (1) image (2)

 

 

 

 

 

 

ПРАВОВІ   ЗНАННЯ   ДІТЯМ  !!!

З 8 по 12 грудня 2014 року в Бабинецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів  був проведений  Всеукраїнський тиждень правових знань. З цієї нагоди у шкільній бібліотеці було організовано виставку літератури на правову тематику   «Правові знання  школярам і батькам», «Дитина та її права». Крім того, бібліотекар Самусенко А. В. провела морально-правовий брейн-ринг «Закон і порядок»  з учнями  6-7 класів, також — бібліотечний урок «Ми маємо права, але маємо й обов’язки» з учнями 5 класу.                                  ЗАКОН І ПОРЯДОК

 

image (3)

 

 

image (8) image (7) image (4) DSC03868

ВИХОВАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА,

ЯК ЧИТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ

КНИГИ

У час інформаційних технологій, телебачення місце книжки в житті підростаючого покоління змінюється. Сучасні діти – це діти нового середовища, і вони не розуміють мови старих ідеалів високої моралі. Їх життя необхідно наповнити живим і дієвим сенсом, багатством емоцій. Від початкової школи значною мірою залежить, чи полюблять діти читання, чи, можливо, залишаться байдужими до літератури. Саме в молодших школярів треба сформувати читацькі інтереси та закласти міцний фундамент етичної культури особистості. Навичка читання – це основа, яка в майбутньому дозволить нарощувати духовний та інтелектуальний потенціал особистості. Щоб душа дитини відгукнулась на художній твір, задзвеніла чарівною музикою, треба, як зазначив В.О. Сухомлинський, «зуміти торкнутися її струн».

Завдання сучасної української освіти полягає, насамперед, у формуванні особистості з гнучким розумом, із швидкою реакцією на все нове, з повноцінними, розвинутими потребами подальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями.

Духовне відродження українського народу неможливо уявити без впливу художньої літератури на формування національної свідомості, бо саме література є одним із активних чинників суспільного виховання ─ совісті, моралі, загальнолюдських цінностей. Зміни в усіх сферах нашого життя безпосередньо впливають і на літературну освіту школярів, адже література ─ це відображення в художньому стилі життя людини та суспільства з усіма складнощами і проблемами. Однак, щоб література здійснювала свою виховну роль, треба виробити у людини вміння читати художні твори, належним чином сприймати дійсність, відображену в художній формі, сформувати прагнення брати приклад з позитивних героїв. Сьогодні стоїть завдання побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб розвивати в учнів пізнавальний інтерес, вміння самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися в потоці наукової та політичної інформації.

Школа покликана допомогти в реалізації політики в сфері читання, прискорити адаптацію до сучасних умов інформаційного суспільства, стати важливим інструментом збереження і розвитку національної культури, підтримки і примноження багатства рідної мови.

Вивчення особливостей впливу книжки на формування особистості дитини має давні традиції: ці проблеми частково порушувалися ще в працях Платона, Аристотеля, Плутарха. Ретроспективний аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури засвідчив, що предматами досліджень учених були: роль художніх творів у розвитку особистості (М. Бахтін, Ф. Бугайко, М. Нечкіна, М. Рибникова, В. Сухомлинський); психо-фізіологічні особливості сприймання мистецьких явищ (Л. Виготський, Н. Лейтес, О. Леонтьєв, Н. Молдавська, О Никифорова); виховання культури читання (С. Поварін, О. Примаковський, М. Рубакін, Н. Чепелєва). Значний внесок у вирішення проблеми читання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів і джерела їх духовного розвитку зробили вітчизняні педагоги, письменники та громадські діячі: І.Франко, Леся українка, Х. Алчевська, М. Драгоманов, С. Русова, Б. Грінченко,  С. Васильченко, І. Огієнко та ін.  Проблеми становлення методики класного і позакласного читання знайшли відображення в наукових працях К. Ушинського, В. Водовозова, В. Стоюніна, В. Острогорського,  В. Шереметьєвського, М. Бунакова, М. Корфа, Т. Лубенця та ін.

Вагомим внеском у розвиток методичної думки стало обґрунтуванням змісту та методів позакласного читання в сучасній початковій школі України, яке відображене в наукових працях вітчизняних учених  О. Савченко, Н. Скрипченко, М. Наумчук та ін. У роботах цих авторів визначаються першооснови літературної освіти в початковій ланці школи, обґрунтовуються основні вимоги до позакласного читання, розглядаються шляхи вдосконалення уроків класного і позакласного читання в їх взаємозв’язку. Певний науковий інтерес становлять праці російських учених   (Н. Свєтловської, О. Джеджелей та ін.), у яких розглядаються особливості виховання школярів-читачів.

Щоб сформувати у молодших школярів читацьку компетенцію необхідно вирішити такі завдання:

  • зацікавити учнів читанням;
  • розвивати цей інтерес до створення постійної потреби у читанні;
  • навчити вибирати літературу, враховуючи вікові та особистісні інтереси;
  • створити належні психолого─педагогічні умови для сприйняття, розуміння та оцінки прочитаного;
  • формувати навички аналізу художнього твору;
  • організовувати дослідницьку роботу школярів;
  • розвивати усне та писемне мовлення учнів;
  • працювати над постійним удосконаленням естетичного смаку школярів.

Якщо комплексно підходити до вирішення цих завдань, то у справі формування справжнього читача можна досягнути бажаних успіхів. На успішність учнів впливає значна кількість різноманітних факторів. Але одним із найважливіших є вміння свідомо, правильно, виразно та швидко читати. У дитини, яка не вміє добре читати, виникають певні труднощі під час виконання домашніх завдань, їй не цікаво на уроках, вона приречена на розумову обмеженість і зубріння. Такий учень не буде активним читачем бібліотеки, не відчуватиме потреби спілкування з книгою, тому що читання приносить йому не задоволення, а муку. Читання являє собою процес, який базується на використанні розумової діяльності, певних способах кодування інформації, що надходить під час її обробки в мозок. І тому, якщо ставиться завдання підвищити ефективність читання, його продуктивність, якомога повніше потрібно враховувати можливості кожної дитини, допомогти їй в організації цілеспрямованої діяльності щодо формування і розвитку навички читання.

В молодших класах можна використовувати різні допоміжні форми керівництва читанням.

Проведення літературних вечорів:

  • вечори, присвячені ювілеям письменників;
  • актуальним літературним темам;
  • вечори байки, казки;
  • вечори обговорення книг.

З метою раціонального проведення роботи з дитячою книжкою крім класних занять частіше треба проводити бібліотечні уроки. Обізнаність в доступному колі читання розширює сферу пізнавальних інтересів школярів. Бажання прочитати книгу, яку вибрав сам, вміння користуватися нею розширює творчу уяву дитини, привчає думати про книги і їх героїв, про тих, хто пише книги, про людей, про своє місце серед них.

Пропаганда книг. З метою популяризації кращих творів їх безпосередньо пропагують учням під час виступу бібліотекаря у класі, індивідуальних бесідах з дітьми.

Запис до бібліотеки. До шкільної бібліотеки першокласники записуються в міру оволодіння навичками читання. На початку ІІ семестру всі учні стають читачами бібліотеки. Для того, щоб діти запам’ятали таку знаменну для них подію, для учнів 1-х класів влаштовується «Посвята в читачі».

Електронний читацький щоденник. Для підвищення ефективності самостійної роботи читачів комп’ютерної доби можна створити та впровадити в практичну діяльність «Електронний читацький щоденник».

Цілі, що переслідуються введенням електронного щоденника:

  • мотивування до читання;
  • формування здатності до навігації у світі книжок і текстів, розширення освітніх можливостей;
  • завдання розвитку вмінь аналізу та рефлексії;
  • спонукання до власного творчого самовираження, розвиток креативності;
  • формування інформаційної культури учнів.

«Літературні ігри». За змістом і формою вони досить різноманітні, їх проведення практикується під час обговорення прочитаної книги. Вони сприяють створенню бадьорого настрою школярів, збагаченню їх знань, розвитку творчої уяви, образної пам’яті та мислення. Використовують ігри, в основі яких:упізнавання творів за окремими малюнками чи уривками; постановка і розгадування «хитрих» питань за прочитаними книжками; відгадування імен літературних героїв; прізвищ письменників тощо.

«Портфоліо Читача» як засіб аналізу індивідуальних читацьких досягнень школярів. Можна застосувати в роботі з молодшими читачами «Портфоліо Читача» (далі — Портфоліо), яке буде розробляться класним керівником або бібліотекарем, але активно використовуватися учнями.

Завдання, які будуть вирішуються через Портфоліо:

  • підтримка високої мотивації школярів до читання;
  • формування функціональної грамотності – уміння ставити цілі, планувати й організовувати власну читацьку діяльність;
  • створення передумов та можливостей формування читацьких потреб, інтересів, цілей, кола і продуктивності читання;
  • сприяння різних видів сімейної читацької традиції, як однієї з основоположних функцій у зародження любові і потреби читання підростаючого покоління.

Робота з Портфоліо організовується впродовж 4-х років навчання дитини в початковій школі.

На першому етапі роботи (у 1 класі) іде процес ознайомлення з розділами, рубриками, що вимагає копіткої роз’яснювальної роботи.

До роботи з порт фоліо залучають батьків. Для батьків проводяться тематичні збори-консультації, на яких вони отримують рекомендації про способи розвитку учня як читача та надання допомоги дітям під час роботи з Портфоліо.

Портфоліо пропонується в паперовому варіанті (папка з файлами). За бажанням дітей можна використовувати і комп’ютерний варіант.

Портфоліо – це цілеспрямовано сформована колекція робіт учня, яка всебічно демонструє не лише результати його читацької діяльності та зусилля, докладені до їх досягнення, але й динаміку в читацьких уміннях та навичках у порівнянні з попереднім етапом навчання.

Портфоліо складається з 5-ти розділів:

  • «Як усе починалося…»;
  • «Моя читаюча родина»;
  • «Мої читацькі переваги»;
  • «Мої читацькі досягнення»;
  • «Презентація читацьких успіхів».

Розділ «Як все починалося…» містить дані про автора та заповнюється на першому році роботи з Портфоліо. На бібліотечному уроці бібліотекар пропонує заповнити кілька рубрик розділу: «Моє перше знайомство з книгою», «Мої перші улюблені книжки», «Перший вірш прочитаний на публіці», «Перша книга, яку мені прочитали», «Преша книга яку я прочитав (ла) сама». Діти по можливості заповнюють усі рубрики у вигляді міні-оповідань, супроводжуючи їх за бажанням своїми фотографіями.

Розділ «Моя читаюча родина» заповнюють на першому році роботи і поповнюють у разі появи нової інформації протягом наступних років навчання в початковій школі. До його складу входять дві рубрики: «Що люблять читати в моїй родині» та «Читацькі традиції моєї родини».

Зміст розділу «Мої читацькі переваги» відображає читацькі інтереси, цілі та коло читання дитини протягом 4-річного навчання в початковій школі. Дітям пропонується поміркувати, якими читачами вони є, що, на їх погляд, означає «талановитий читач», надається можливість замислитися про значення книги у їх житті. Дитина, заповнюючи рубрики цього розділу, навчається аналізу подій і вчинків героїв, описаних у книжці, одночасно з цим розвиваючи рефлексію своїх емоційних переживань. У розділі можуть бути розміщені учнівські твори, фотографії тощо. В даному розділі пропонуються такі рубрики: «Мої міркування» (що я люблю читати і чому мені подобаються саме ці книги), «Моя думка про прочитане», «Скарбничка вподобаних фраз, думок», «Скарбничка улюблених прочитаних книг, журналів».

У розділі «Мої читацькі досягнення» поміщають ті матеріали, які, на думку дитини, відображають її кращі результати та демонструють успіхи в читацькій активності: участь у творчих проектах, конкурсах, читаннях, фестивалях, пов’язаних із читанням.

Досягнення підтверджуються:

  • рецензіями, відгуками на творчі роботи учня (авторами є вчитель, однокласники, бібліотекар);
  • сертифікатами, дипломами, грамотами, листами-подяками.

Для презентації Портфоліо наприкінці навчального року в кожному класі можна організовувати Портфоліо-конференцію як форму презентації особистісних досягнень, пов’язаних із читанням. Кожна дитина повинна творчо підійти до свого щорічного звіту, в цьому їй можуть допомогти як вчитель, так і батьки, залучити батьків.

Отже, незаперечним є той факт, що виховання в учнів любові до книги, вироблення в них глибоких читацьких інтересів – одне з головних завдань, яке необхідно вирішити на початковому етапі становлення школяра.

Дуже важливо правильно організувати дитяче читання, спрямувати його так, щоб дитина не розгубилася в книжковому морі, щоб до її рук потрапляли найнеобхідніші книги, щоб спілкування з ними стало звичним, щоденним і, що дуже важливо, приємним заняттям. Ми маємо допомогти дитині зрозуміти, що скільки б вона не отримувала інформації з різних мас ─ медіа, тільки читання надасть справжню насолоду від слова, образу, краси.  Звичайно, діти мають зрозуміти, що читання ─ це напружена праця, але вона, коли вмієш її виконувати, приносить справжнє задоволення від спілкування з мистецтвом слова.

portfolio-chitacha — Бабинці

image image (5)

image (4) image (3)

image (2)

КВЕСТ-ГРА «Шевченкіана – 2014»

Мета проведення заходу: поширювати знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т.Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями, виховувати почуття гордості за Україну.      Сценарій квест-гра

image (1) image (2) image (3) image (5) image (6) image (7) image (8) image (9) image (10) image (11) image (12) image (13) image (14) image (15) image (16) image (17) image (18) image

«НАША ШКОЛА МАЄ ТАЛАНТ»

Щоб пробудити інтерес до читання, виявляти творчо обдарованих учнів; сприяти формуванню вмінь та навичок виконавської майстерності; виховувати естетичні смаки, культуру слухання та виконання, вшанувати пам’ять великого українського поета, мислителя, художника Т.Г. Шевченка пропонуємо провести конкурс «Наша школа має талант».                    Наша школа має талант

image (1)  image (2) image (3) image (4)  image (5) image (6) image (7) image

«ДОТИКОМ ПРОМЕНЯ МАЛЮВАЛА МРІЮ…»

Зустріч з письменницею рідного краю. Гостею заходу була молода письменниця з Ірпеня Катерина Матвєєва. Незважаючи на свій юний вік, дівчина є членом Конгресу літераторів України. Вже має за плечима дві збірки «Малювала мрію…» (2010) і «Дотик променя» (2011), а також збірник пісень та диск (у співавторстві з композитором Оксаною Первовою-Рошкою).

image (7)   image (8)  image   image (9)   image (6)   image (5) image (4) image (3) image (2) image (1)

image (10)

«ШВЕЦІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ»

А́стрід А́нна Емі́лія Лі́ндгрен шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах. На сьогодні вона найбільш відома своїми творами«Карлсон, який живе на даху» та «Пеппі Довгапанчоха». Бібліотечні уроки проведені за творчістю цієї письменниці надзвичайно піднімають настрій юним читачам нашої школи.

image (1)   image (2)   image (3)   image (4)   image (5)  image

 

Швеція для дітей


 

 

 

 

 ПРОМОЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДЕСАНТ  

“Читають ВСІ!”

Діти на перервах закликаликають своїх товаришів, а також вчителів, гостей школи відвідати нові виставкові полиці, що з’явилися у шкільній бібліотеці, роздаючі інформаційні листівки з віршами відомих українських поетів та буклети з інформацією про нашу бібліотеку.

image (2) image (3) image (4) image (5)

image (6)

image (1)  image (6) image (7) image (5) image image (2) image (3) image (4)

image (1)           Листівки — поезії

image

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Google Buzz
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.Необходимы поля отмечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>